1. Wat een ongelooflijke smerige bende!

Medewerkers zijn volstrekt niet op de hoogte van hygiene en HACCP in het bijzonder.

Aan smerige handdoeken worden de handen afgeveegd. Met diezelfde handen gaat men in een volle spoelbak die verstopt is met allerlei ongeregeld de verstopping wegscheppen. Zonder de handen te wassen, "wast" men dan de diepgevroren vis voor de vispizza. Dit doet men in een bakje wat even onder de kraan is gehouden, omdat er daarvoor een of ander ongedefineerd vies spulletje erin had gezeten. Gemorste vis die tussen de vuile afwas en etensresten van vorige bereidingen terecht komt, wordt "bij elkaar geveegd" en weer bij de zogenaamde schone vis gegooid.

De werkbladen worden met een uitermate smerig, lang geleden ooit eens schoon geweest werkdoekje "schoon"' gemaakt. Overal vieze troep op de werkbanken en op de vloer.

Toen ik er wat van zei was het eerste wat men zei: "U bent ziek meneer!". Ik had mijn 2 pizza's al betaald, maar heb die maar wijselijk niet meer meegenomen.

Kortom: als je ziek wil worden, moet je hier vooral gaan eten.