1. Heb hier gegeten met me schoon broer en me schoon moeder en me geliefde. We kwamen op afgesproken tijd binnen en werden mee verwelkomd door een meisje van de bediening en ja kon daar ook zitten eten in een afgezette rook gedeelte en kregen mee de uzo drankje en ons drankje en hebben onze bestelling gedaan en tijdens onze bestelling werd het drukker in het restaurant en 2 andere personeel leden voor de keuken kwamen binnen en na enige momentjes kregen we ons warm eten,

Het zag er goed uit en we hebben daar zeer GOED gegeten en de service van de meisjes waren dik tevreden ondanks dat er 1 meisje pas 2 dagen daar werkten heeft ze goed haar best gedaan en er werd enkele keren gevraagd gaat alles naar wens en of nog wat drinken iemand. Op d'n duur zat de restaurant goed vol en de bediening meisjes moesten flink lopen om het eten naar de bestelde tafels(s) te brengen. Was zeer de moeite waard om hier nog eens terug te gaan. Uitstekende Grieks restaurant in Helmond.