1. Verleden week zijn wij bij Ambrosijn wezen eten, na de recensie`s gelezen te hebben had ik er hoge verwachtingen van! Helaas wat viel het tegen zeg, zo jammer. Prijs kwaliteit staan niet in verhouding.
    We lieten ons verrassen met het verrassing menu. De smaken waren oké maar de opmaak van het bord was echt een rommeltje, te rommelig, te veel uitgesmeerde broccoliprut. Mijn eetlust werd er niet door getriggerd! Echt aan de opmaak van het bord valt nog veel te winnen. Voor de €43.50 Had ik beter en lekkerder kunnen eten!

1. Beste Mariena,

Hartelijk dank voor uw recensie. Het spijt ons te moeten lezen dat uw bezoek aan Ambrosijn niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen uit uw recensie dat het voornamelijk aan de presentatie lag maar wij zijn ook benieuwd naar uw totale ervaring. Wij zouden graag met u in gesprek komen zodat wij ons product kunnen verbeteren en om te compenseren waar wij tekortgeschoten zijn.

Wij zien uw telefoonnummer of e-mail graag tegemoet zodat wij contact mu u kunnen opnemen.

Eelke van der Heide
    Namens Ambrosijn