1. Twee keer toe hier geluncht en twee keer minimaal 45 minuten moeten wachten. Tja, t is zo druk zeggen ze dan. Jammer dat ze niet beter op die drukte zijn ingespeeld.

Lunch was overigens erg lekker. Wel prijzig (4× lunch en 8 drankjes is 50, -)
    uitzicht super.
    De drankjesbediening was snel en goed.
    Toiletten waren niet schoon.
    Betaald parkeren.

Eigenlijk verwacht ik voor dit soort prijzen wel schone toiletten en een snellere keukenbediening.

1. Bedankt voor uw mail.
    Maar € 50,00 voor 4 personen is € 12,50 PP is netjes betaald hoor voor een heerlijke lunch incl drankjes op een van de mooiste terrassen van de Achterhoek.
    En waarschijnlijk was het gezellig druk en kan je verwachtten dat de lunch niet binnen 10 minuten gereed is, maar met het mooie uitzicht is dat ook geen straf.
    Uw opmerking over de toiletten nemen we wel serieus, toiletten horen netjes en schoon te blijven gedurende de dag, maar dat is zeker niet afhankelijk van de prijs die u betaald voor uw heerlijke lunch.

Als u in de stad geluncht heeft en ergens geparkeerd heeft, geeft u dan ook dat etablissement een oordeel over het betaald parkeren????
    Wij kunnen hier niks anders aan doen, dan voor u een tarief van € 2,00 uit onderhandelen ipv € 5,00 elders op de plas.

Bedankt voor uw feedback, en gaan zorgen dat er ook bij drukte schonere toiletten beschikbaar zijn.
    We overwegen een toiletjuffrouw met een vergoeding van € 0,50 per bezoek, lijkt u dat wat ?