1. Harry de Groot

De ambiance is fantastisch en het eten is prima (op de diepvries boontjes dan na). Alleen jammer dat er tussen de gangen zoveel wachttijd zat. Na het aanspreken hierop na het serveren van het hoofdgerecht wordt aangegeven dat er in de communicatie met de keuken iets verkeerd ging. Vervolgens wordt het hoofdgerecht 20 minuten na afronding afgeruimd en laat het toetje lang op zich wachten. Na aangeven dat het toetje snel moet komen ivm de oppas wordt toegezegd dat dit snel wordt geserveerd. Na 20 minuten pakken wij onze spullen om de zaak te verlaten en plots komen onze toetjes er aan. De serveerster van de toetjes geeft aan dat zij van niets weet en vraagt wat er aan de hand is. Na de informatie over het langer wachten geeft zij aan dit te overleggen. Na afronding van het toetje gaan wij snel afrekenen en om snel naar huis te gaan naar onze kinderen. Het afrekenen deden wij bij de serveerster die nog even zou overleggen, Bij het afrekenen had zij echter hierover niets te melden.