1. Vanavond nadat we heerlijk buiten op het terras in de zon hebben gezeten besloten hier een hapje te eten.
    We bestelden brood met smeersels vooraf. Dit werd vergeten. Uiteindelijk door de leidinggevende nog gebracht.
    Ikzelf had fish and chips. Ik kreeg een mand friet en klein stukje smakeloze vis. De bediening beaamde dat ze dat zelf ook niet zouden bestellen. In overleg met de (erg vriendelijke openstaand voor feedback) kok een heerlijke zeebaars gegeten. Manlief cheeseburger prima.
    Kinderbuffet… mwa. Komkommers waren uitgedroogd. Wel fruit en ijs poffertjes en frietjes. Op zich prima verder.
    Daarna toetje. Cheesecake met limoncello (waar was die?) en choco toetje. Allemaal niks speciaals, erg standaard.
    Toen koffie besteld. De melk vergaten ze. Uiteindelijk na een opmerking wilden ze dan nieuwe koffie brengen.
    Ok… doe de rekening maar dan. Na 20 minuten nog geen rekening.
    Al met al geen prettige vakantie ervaring. Ze kunnen hier zo veel meer bieden, gemiste kansen. Leidinggevende neemt hierin ook geen verantwoordelijkheid. Jammer. Wij rijden de volgende keer naar Emmen!