1. Al vaker wezen eten daar, nooit een probleem. Vanavond (15-8-2010) was het werkelijk een hele slechte ervaring. ZO erg dat we nooit maar dan ook nooit meer terug zullen gaan naar deze Toko. Wij hadden voor het eten aan een meisje gevraagd hoe te handelen omdat onze zoon van 5 niet veel honger had, wilde alleen wat frietjes. Meisje zei dat hij dat gewoon kon pakken, het wokken was gratis tot 9 jaar! OK, prima. Maar toen kwam de rekening, de volle prijs voor onze zoon! Eigenaar erbij en deze werd me toch onvriendelijk, wij waren perplex. Wij moesten betalen punt uit. Terwijl we t ook nog gevraagd hebben hoe te handelen?! We hadden een aparte portie frietjes moeten bestellen zei hij. Ja, dat weten wij niet, wij hebben gevraagd wat te doen. Nee, een hoop verwijten naar ons en niks klant is koning. Echt vreselijk. Wij gaan hier dus echt niet meer terug terwijlk we voorheen heel tevreden waren. Het eten was ook erg slecht verzorgd deze keer. Veel lege bakken die slecht bijgevuld werden. Nooit nooit meer naar de Kroon voor ons!