1. Voor de tweede keer worden we bij het Zesde Zintuig warm ontvangen. De inrichting is warm en dat geldt zeker ook voor de ontvangst.

Na een kort praatje wordt een stellig advies uitgebracht over de wijnkeuze. De rode huiswijn smaakt goed, stevig en zeker de prijs waard. De kaart is gevarieerd. Linda kiest een vegetarisch gerecht. Ik ga wat voorspelbaar voor de Tournedos. De voorgerechten, uiensoep en vis (forel & paling) worden prachtig opgediend en smaken prima. Prettig is ook dat je kunt kiezen tussen een grote of kleine soepkom. Linda is een soepliefhebber dus, de grote kom. De portie bederft echter de trek niet. Op voor het hoofdgerecht. De vegetarische schotel is smaakvol, de Tournedos boterzacht. Voor nagerechten is er voldoende keuze. Ik vind echter niets lekkerder dan een kaasplankje toe. Staat niet op de kaart. Toch werd er even later een heerlijk plateau geserveerd. Complimenten. Wij komen graag terug. De rekening is zeker het genoegen waard.