in Terneuzen

Authentic Flame Grilled

1. Het eten was goed.

Maar hiermee is ook alles gezegd.

We kwamen binnen en de eigenaresse zat iets te drinken aan een van de vijf tafels in het restaurant, dus we vroegen of we mochten eten met 3 man.

Hierna mochten we een van twee tafels uitziezen.

Eenmaal zittend duurde het een hele tijd voordat we iets te drinken mochten bestellen en in de tussentijd stroomde de bekenden binnen die bij de eigenaresse aan de tafel gingen zitten en meteen iets te eten en drinken kregen.

Wij werden nadat we ons drinken hadden gekregen grofweg genegeerd.

Op den duur werd ons, zonder dat we een kaart hadden gekregen, gevraagd wat we wilden eten.

Na 10 minuten kwam ons eten en we besloten hierna dat we ook nog wel een nagerecht wilden. Bij het afruimen van de tafel vroegen we of we nog iets na mochten bestellen waarop we het antwoord 'ja hoor' kregen, waarna het bedienende meisje aan de tafel bekenden en de eigenaresse ging zitten om vervolgens niet meer terug te komen.

Na nog minstens 10 minuten genegeerd te zijn geworden besloten we het nagerecht maar voor gezien te houden.

Na het binnenstromen van nog meer bekenden/familie van de eigenaresse hebben we op een gegeven moment maar geroepen dat we wilden betalen. Geheel tegen mijn principes in heb ik geen cent fooi gegeven en zijn we vertokken.

We stonden binnen 3 kwartier weer buiten en toen we gingen werd er alleen 'tot ziens' gezegd (tussen het praten met de inmiddels het halve restaurant vullende groepje bekenden).

Na een paar dagen bij mijn hier wonende moeder gelogeerd te hebben wilde we haar tracteren op een gezellig avondje uit wat hierdoor compleet in de soep gelopen is.

Dit was een ervaring die ik in mijn leven nog nooit meegemaakt heb, en tevens ook nooit meer mee zou willen maken!

4,3

1. Wij hebben hier ook een keer gegeten en dit was helaas ook onze ervaring .
    Als je niet ''bevriend'' of wat dan ook bent dan word je gewoon onbeschofd weggeken, erg onplezierig