1. Helaas ben ik als kok natuurlijk wat gewend en redelijk verwend. Het is dan ook erg schrikken als je ziet wat de kwaliteit van het eten is. Ik denk dat de mensen die hier hoger scoren als een 4-5 nog nooit echt lekker hebben gegeten of geen interesse hebben in wat lekker eten betekend. Hier ga je duidelijk voor VEEL, VET en VRETEN en daarvoor betaal je ook nog eens een behoorlijk stevige prijs. Ik durf met redelijke zekerheid zeggen dat de meeste snackbars een betere kwaliteit leveren als dit restaurant. Ik heb geprobeerd met het aanwezige personeel hierover te praten maar die hadden duidelijk geen interesse. Jammer want bv mayonaise tussen bakken met warme gerechten is zeker af te raden. Gezien mijn ervaring kan ik u verzekeren dat ik hier niet meer ga eten. Prijs-Kwaliteit is gewoon slecht. Liever iets meer betalen en kwaliteit voor je geld als een enorme keuze aan eten dat niet lekker ja zelfs slecht te noemen is.

2,6

1. Deze reactie klopt zo😂
    Had het niet anders kunnen verwoorden.
    Zo vies daar, dit is geen echt eten, als je echt lekker eten kent dan geef je deze tent geen voldoende, dit is kant en klaar werk wat uit de verpakking komt en zo onder de lampen word gelegd😂