1. Jammer dat je met Social Deal anders behandeld wordt dan zonder. Eten was redelijk, maar vrij saai. Kangaroe tever doorgebakken. Buiten eten is alleen mogelijk voor niet Social Deal gasten. Ondanks reservering.

5,7

1. Hartelijk dank voor u recensie, maar wat jammer dat u totaal niet de waarheid schrijft! Ongeacht via welke kanaal iemand boekt een gast is een gast voor ons die wij graag een fijne avond willen bieden.
    De tafels buiten waren gereserveerd.
    Wij hebben u een grote tafel aangeboden voor 4 personen voor u twee, er werd ook nog een ventilator bij u geplaatst, wij zorgen graag voor onze gasten. Ook hebben wij u een drankje aangeboden ter vervanging van het dessert
    Waarom heeft u het kangoeroe vlees helemaal opgegeten als deze volgens u te ver door gebakken was ? en waarom gewoon als dit al zo was het niet gewoon even gemeld.
    Wij ontvangen graag feed back, hierdoor kunnen wij alleen maar groeien.
    Echter een recensie met onwaarheden daar kunnen wij niets mee

2. Wat bijzonder dat jullie zeggen feedback op prijs te stellen, maar het dus kennelijk niet kunnen ontvangen. Er kwam een stel binnen dat niet had gereserveerd, geen Social Deal had en toch fijn buiten mocht zitten. Ontkennen mag, maar zegt veel over Scampi. Om nog maar te zwijgen over het idioot agressieve telefoontje naar mijn vriendin van de eigenaar... Succes verder met uw zaak.