1. Quirinus X. Heim

Gisteren (29 juli 2017) hebben we met een groepje van 3 voor het eerst gegeten bij "Prins Heerlijk".
    Top bediening met persoonlijke aandacht, een fijne ambiance en het eten was echt subliem. Als voorgerecht hadden we Tuna Salade en de salade met gerookte Barneveldse kip genomen. Beiden waren heerlijk en ook de smeuige kruidenboter was lekker. De bestelde hoofdgerechten waren ook goed. De biefstuk was echt medium zoals gevraagd en de mixed grill bleek ook erg lekker te zijn. Hier en daar was er wel een te doorgebakken oerfrietje te bekennen, maar ach die laat je gewoon liggen toch. Het nagerecht 2× de dame Blanche en het flensje met ijs en vers fruit werden geserveerd met vers geslagen room, super! Overall was het uitstekend en is eten bij "Prins Heerlijk" een zeer aan te raden belevenis. Twee minpuntjes: helaas waren de glazen droge witte wijn ook hier te weinig gevuld (met slechts eenderde van het glas ingeschonken wijn zie je tegenwoordig bijna overal in de Horeca, behalve in Ruurlo in de Achterhoek) en bij het afrekenen bleek dat er drankjes van een andere tafel op onze bon stonden, dat was jammer! Puntje van aandacht dus: bon altijd goed controlerenanders ben je zo 10-, 15- of meer euros duurder uit.