1. Wij hebben met ons 4 een heerlijke avond gehad, mijn vriendin en haar oudste dochter hebben genoten van de zalm een heel flinke moot, deze vonden zij heerlijk smeuïg. Ik ging voor de spare-ribs volgens geheim recept. Naar mijn idee is t goud waard! Heerlijk! Ik heb de saus niet aan geraakt. Vol vlees en niet vet!

Haar jongste dochter aan een kindermenu frikandel met frietjes altijd goed maar het toetje ijs, slagroom, 2 koek bakjes met 4 soorten versiersels en een sterretje, maakte haar een beetje moe geworden gezichtje weer een opgewekt blije lach.

Zij aan een goeie cappuccino, de oudste en ik een moorkop (een vers nog warm gebakken broodje) gevuld met slagroom en ijs. Een moorkop zo groot als, die oudste is een grote eter maar kwam nog niet op de helft. Ik heb ook hiervan niet alleen van de kwantiteit maar vooral van de kwaliteit genoten.

Ondanks dat alle tafels vol waren hadden we snel onze gerechten en werden erg vriendelijk bediend.