1. Een heerlijk avondje uit begon met een niet al te beste start; we kozen beide voor het duurdere menu (24,95€) maar het hoofdgerecht van het zomermenu (€19,95) vond ik lekkerder... maar pas na 4x aandringen en goedkeuring vragend bij de chef mocht ik deze keuze pas maken, er werd gevraagd of ik dit met salade of warme groente wilde eten, ik koos voor salade, maar kreeg warme groente, of dat een probleem was? Nee, zeg ik als er maar een salade bij komt! Goed na 5 min. en met chagrijnig gezicht kwam ook de salade. de kip zwom in saté saus, de sla zwom in de dressing maar de bosbessenbaverois miste smaak, ik zag bosbessen maar er zat meer smaak aan de slagroom! Als tip gaf ik mee, een bosbessensaus geeft meer smaak, krijg ik als antwoord ja dat zit er normaal ook bij maar de saus was op! Voor ons eens maar nooit meer!

3,4