1. JPGeusen

Het All you can eat menu eens geprobeerd. Van de buitenkant ziet het er hier donker en onuitnodigend uit. Bij binnenkomst is het hier klein en de bediening blijft zitten waar ze zitten. Niet veel later komt er beweging en worden we naar de gereserveerde tafel gestuurt. Helaas worden we verwelkomd door een kapotte vlieg die onder het bestek terecht is gekomen. Geen al te best begin. De zeer jeudigde bediening doet haar best maar echt vriendelijk en handig komt ze niet over. Frisdrank is hier absoluut een afrader. De Ice T was lauw en zonder prik en zonder citroenschijfje. Wel een roerlepeltje gelukkig maar waarvoor dan? De cola en cassis was al niet veel beter. De eerste glazen wijn waren perfect, devolgende glazen waren ineens een heel andere zelfs zure wijn. Nee de drank gaat duidelijj niet zoals het hoort. Terug naar het All you can eat concept. Het is niet helemaal duidelijk hoe het hier werkt, de uitleg zelf is ook een beetje vaag. Maar als we vrij snel het eerste gerecht krijgen worden we blij verrast met een heerlijk gerecht. Het is goed warm en smaakt heerlijk.
    Vervolgens volgen de kleine porties in normaal goed tempo elkaar op en elk gerecht is van zeer goede kwaliteit.
    We sluiten af met een bolletje ijs met spuitbusslagroom, das weer een tegenvaller. Na een avondvullend programma volgevreten naar huis maar eerst even afrekenen. Pinnen gaat hiernog niet, maar gelukkig staat de flappentapper 50m verder op.
    Altijd een tegenvaller, al snap ik de reden hiervan goed.

Eten zéér goed!
    Drinken zéér slecht.
    Sfeer… ach ja…
    Conslussie: Leuke avond gehad en heeeerlijk gegeten. Daar gaat het toch om!