1. Alles wat fout kon gaan ging fout:
    Tafel gereserveerd maar vervolgens toch nergens kunnen zitten omdat het te druk is.

Smoothie bestellen maar vervolgens zonder op de hoogte te stellen een ander drankje brengen, omdat een ingrediënt van de smoothie niet meer voorradig was.

Niet kunnen bestellen, omdat het personeel geen tijd heeft om bestellingen op te nemen (maar wel staat te kletsen aan de bar) en vervolgens het bonnetjes apparaat is uitgezet vanwege de drukte.

Twee van de drie gerechten die we (na drie kwartier bonnetjes stop) bestelden waren niet meer op voorraad, toen we onze bestelling wilden wijzigen werd met een zucht en een geïrriteerde blik onze bestelling veranderd.

Mensen om ons heen die amper een kwartier zaten kregen snel hun gerecht gebracht dat precies hetzelfde was als die van ons, maar wel een half uur later was besteld.

Uiteindelijk het eten gekregen, bleek het voor een andere tafel te zijn.

Tot slot dachten we dat de ober kwam vragen of het had gesmaakt, maar hij gaf de hond een snoepje en liep zonder iets te zeggen of ons aan te kijken weer weg.

De locatie is wel mooi.