Op dit adres zit nu: Steak & Dine

1. Vorstenbosch

Met het eten is niets mis, gewoon lekker en goed. Maar wij moesten wel erg veel geduld hebben om ons eten en drinken te krijgen. Er is niet gevraagd of dat we nog een drankje wilde, hier moesten we constant zelf om vragen als we daartoe de kans kregen.

We vroegen bij bestelling naar brood, maar ondanks hier drie keer extra om te hebben gevraagd (waarvan we zelfs twee keer naar de bar toe zijn gelopen omdat niemand naar ons keek) kwam het uiteindelijk pas toen ons voorgerecht alweer uitgehaald was.

Bij het hoofdgerecht vergaten ze de garnituur. Omdat we dit natuurlijk graag wilde hebben voordat ons vlees koud was ben ik die maar meteen bij de kok gaan vragen (open keuken) en de frietjes werden snel gebakken. De salade is uiteindelijk nooit gekomen...

Het toetje kwam snel, maar wel maar eentje, de tweede kwam pas toen we het zo beu waren en eigenlijk de rekening wilde gaan vragen.

Bovenstaande ook aangegeven in het restaurant, we kregen te horen dat het druk was, het restaurant zat maar half vol.

Normaliter krijg je dan wel een drankje of zo aangeboden, maar dat was hier niet.