1. Ik ken dit restaurant nu 6 jaar en altijd lekker en goed gegeten. Sinds 1 jaar ben ik helaas bekend met een uitgebreide voedselallergie.
    "De Open Keuken" is 1 van de 2 restaurants waar ik onbezorgd en zonder problemen kan eten en zelf niet hoef na te denken wat ik wel of niet mag eten. Ik maak myn lijstje wat ik niet mag en deze komt dan by de kok terecht.
    De kok overtreft zichzelf elke keer weer. Ondanks dat ik veel niet mag, zit ik altijd te smullen!
    Dit keer een aangepaste carpaccio, apart gesneden en extra dikke plakken kaas en een vegetarische tarte tartin, ook aangepast. Myn speciale crème brulèè was al op voordat ik een foto ervan kon maken!
    Super restaurant, echte kenners over het eten en evt allergieën, ontzettende aardig personeel die alle tijd voor je nemen!

1. Alex
    Van restaurant

Beste Corien,
    Bedankt dat je de tijd hebt genomen deze mooie recensie te schrijven. Wij passen ons graag aan en vinden het altijd leuk om jou te verrassen met een menu dat volledig past bij jouw wensen.
    Hopelijk tot snel en vriendelijke groetjes van De Open Keuken