in Asten

Een verrassing op uw bord niet op de rekening

1. Wat een grote teleurstelling. De receptionist was het enige persooneelslid die vriendelijk deed. De rest van het personeel staat ongeïnteresseerd hun werk te doen. De kok die stond te wokken heeft schaamteloos klanten belachelijk gemaakt tegenover zijn collega. Er kan geen glimlach van af.
    Het eten was flink beneden verwachting. Weinig smaak of véél te vet.. Het eten staat er duidelijk al enige tijd, dat proef je er vanaf.
    Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Zonde van de hoeveelheid geld die je toch nog kwijt bent. Het feit dat de drankjes niet apart betaald hoeven te worden is dan nog een schrale troost.

1. Wat jammer overal een 1 voor geven, dit is wel heel erg.
    Betreft je eerste punt, als de eigenaar (de man waarbij je afrekent) weet dat jij dit gezien/gehoord hebt krijgt het betreffende personeel op staande voet ontslag!
    Klanten belachelijk maken kan natuurlijk nooit, (hoop niet dat wij dit waren, kan zo maar zijn omdat we rond die tijd ook zijn geweest).
    De chinese kok (die normaal staat te wokken?) is altijd de vriendelijkste eruit en zal nooit klanten belachelijk maken, dus denk niet dat die heeft gewokt die avond (hij spreekt weinig nederlands).
    Betreft prijs, wij gaan ook een stuk minder ivm de prijs idd met zn 4e.
    Wat betreft smaak, dat verschilt per dag en soms valt het buffet wat tegen (kan). Wij laten altiijd bakken of wokken, en nemen wat soep.
    Toch had ik bij het eerste punt gelijk de eigenaar aangesproken! die wil hier zeker van op de hoogte zijn, personeel is zijn visite kaartje.
    Ik hoop dat hij uw recensie leest.