1. Met veel charme en vriendelijkheid werden wij aangesproken, door ik meen de eigenaar, om plaats te nemen op het terras van Troya. Wij mochten zelfs onze fietsen voor het terras zetten. Toen bleek dat wij een Social Deal reservering hadden was het meteen gedaan met de vriendelijkheid. Op een normale vraag reageert hij uiterst geïrriteerd en van zijn gezichtsuitdrukking en de toon die hij hanteert wordt je bang. Ik heb hem hierop aangesproken en hij werd vreselijk boos. Vandaar dat ik nu ook een negatieve recensie schrijf wat ik niet snel zou doen. Gelukkig lees ik dat veel dezelfde ervaringen hebben. Het eten is goed genoeg maar niet meer waard dan de Social Deal prijs. Verder is het erg lang wachten voordat je wat te drinken kunt bestellen. Tip aan Troy: Laat deze vervelende meneer achter de schermen werken en huur iemand in die wel begrijpt hoe je met klanten omgaat. Voor een leuke avond hoef je hier niet te komen.

3,5