1. In de zomer kun je je goed vertroeven op de vele terrassen. In het weekend is reserveren wel een aanrader, je bent dan zeker van een tafel!

In de winter zijn de openhaarden aan wat meteen een gezellig sfeer geeft. Een mooi restaurant met een mooie ambiance.

Op de kaart staan verschillende gerechten voor ieder wat wils. Of je nu een lekker kopje soep met een pannenkoek wilt eten of lekker wilt dineren het kan er allemaal.

Ook voor de kinderen is het daar erg leuk. Zo krijg je bij de kindergerechten een "neppen" euro. Hier kunnen ze iets van kopen in het winkeltje. Ook is er een speeltuin buiten met een luchtkussen. We hebben ook een keer meegemaakt dat er een meisje was die de kinderen deed schminken.

Wij komen hier zeker vaker terug! Bediening is ook vriendelijk wel wat jong maar dat is normaal in de horeca.