1. J.T.M. Luijken

Hola, senor Rutgers,
    Buenos días, U kent me misschien nog een heel klein beetje i.v.m. Er was geen vegetarische maaltijd voor mij.
    Enfin, vandaag om 12 uur bezocht ik met een kennisje Uw mooi gelegen restaurant. We bestelden een cappuccino met appelgebak en slagroom en een ijsthee. We zouden daarna nog een lunch nemen. Maar dat hebben wij niet gedaan. Omdat de cappuccino waterkoffie (ik heb dat aan de serveerster gezegd) was met huismelk en naast de appeltaart was spray-slagroom. In het glas voor de ijsthee lagen geen ijsklontjes.i.v.m. het erg warme weer had dat wel lekker geweest. Dus waren wij een beetje teleurgesteld en zijn ook weggegaan. Iedere zomer bezoek ik met één van mijn kennisjes Uw mooie en gezellige restaurant. Helaas, deze keer was het zeer matig. Tja, een Spaanse lerares houd van koffiesmaak en niet van watersmaak. Hoewel Uw restaurant mooi gelegen ligt aan het water. Mijn Spaanse, warme saludos aan U en misschien een antwoord van U.
    Senora Jotina Luijken.