1. Melissa

Wij hadden eerst gebeld of we nog terecht konden, helaas werd ons verteld dat er geen plek meer was. Omdat ik echt heel erg graag hier wou eten zijn we toch voor de zekerheid langsgelopen en gelukkig was er toch een tafeltje vrijgekomen en wat ben ik blij dat dat het geval was. Wij hebben heerlijk gegeten! Papiertje waar we eten op bestelde werd echt super snel opgehaald en het eten werd ook snel gebracht en vieze bordjes werden ook snel weer meegenomen. Personeel was echt super aardig en beleefd en niet te opdringerig. Koffie kregen we van het huis, dit was echt heel aardig. Mijn enige tips zijn om iets aan de verlichting te doen, het is een hele mooie restaurant, maar door de felle verlichting word een beetje sfeer weggehaald en alles (bordjes, glazen, etc) werd al klaar gezet op de tafels ernaast om de nog bezette tafels later in de dekken, ik snap dat dit alleen zo word gedaan om zo efficiënt mogelijk te werken, maar toch kregen wij wel een beetje het gevoel dat we opgejaagd werden om weg te gaan. Wij komen absoluut snel weer een keer terug!