1. John 663 punten

Op 14 juli jl. hebben mijn collega en ik hier eten besteld, omdat we tot laat moesten werken. Ik bestelde een gril schotel kipfilet speciaal. Mijn collega een pizza peperoni. Volgens mijn collega was de pizza uitmuntend van kwaliteit en smaak. De gril schotel was ook voortreffelijk. Heerlijke stukjes kipfilet in een heerlijke jus. Daarbij lekker gekruide frites en een rijk gevulde salade. Het pita broodje was mooi afgebakken. (Ik heb van dit restaurant nooit een verbrand pita broodje gehad). Ruim voldoende porties voor een hele schappelijke prijs.

Vorige recensies van John

• Recentelijk met een gezelschap hier gegeten. Iedereen vond het eten erg lekker.
    Ik begrijp dat de twee gokautomaten omzet voor de eigenaar betekent. Toch is het niet prettig als je zit te eten en er komen twee gokkers.
    De sfeer is voor de eters in ieder geval direct anders en zeker niet prettig.
    Vanwege het lekkere eten blijft het een aanrader.

• John

Werkelijk, de beste (gevulde) pita broodjes die ik tot nu toe heb geproefd. Goed gevuld en niet verbrand. TOP.
    De mixed grill schotel speciaal is ook al zo'n aanrader. Veel lekker vlees met friet en lekkere rauwkost salade erbij.
    En dit betreft het afhaal gedeelte. Als je in het restaurant zelf gaat eten, is de kwaliteit hetzelfde. De sfeer van het restaurant zelf vind ik iets minder, maar is niet verkeerd. Ik zou er bijvoorbeeld voor kiezen om een soort blinderingsfolie op de ramen te plakken, zodat het voorbijkomend publiek niet op je bord kan kijken. (Het restaurant ligt aan een corridor naar winkelcentrum Presikhaaf in Arnhem). Bovendien zal dan de sfeer in het restaurant wat intiemer worden.