Op dit adres zit nu: Stella Bella

1. Tamara Vorwerk

Altijd langs gelopen maar het was er altijd stil en leeg maar wilde het nu een kans geven.
    Omdat de kinderen vakantie hadden wilde ik dit vieren dmv een leuk gezellig uitje.

De bestelling voor drank kwamen ze al vrij snel. Maar moest een uur wachten totdat wij ons bestelde eten ronde 1 kregen (sushi gevuld met teveel rijst, veel te grote stukken die uit elkaar vielen).
    We waren al vrij snel over onze honger heen en ook met ronde 2 moesten we lang wachten. Ik had dit laten weten dat het enorm lang duurde...."de volgende bestelling zou sneller gaan".

Tijdens ronde 1 moest mijn man met spoed weg voor zijn werk. Mijn man heeft dus een uur gewacht op zijn sushi en heeft er maar 3 gegeten daarna moest hij weg. Wij bleven dus achter en door het lange wachten was het niet gezellig meer. Toen ik vroeg of ik de rest van sushi die inmiddels op het bordje van mijn man lag mee mocht nemen (6 stuks simpele sushi), kreeg ik een koel antwoord dat zij een uitzondering wilde maken.

Eenmaal bij het betalen moest ik de volle bak betalen van 116 euro!!!
    Teleurgesteld ging ik met mijn kinderen naar huis. Eenmaal thuis vond ik het belachelijk en belde direct terug. Als antwoord op mijn verhaal dat ik teleurgesteld was dat zij voor mijn man de volle mep hebben berekend was "is niet mijn probleem".
    Ik heb er een kater van, totaal geen medeleven, geen service, geen vriendelijkheid, kunnen niet eens de Nederlandse taal spreken, begreep er niets van!
    Met opzet de mensen lang te laten wachten op hun eten is gewoon oplichting?!
    En dan de druppel de volle mep betalen voor iemand die niet eens gegeten heeft.

Wat een ballentent is dit zeg!!
    Ik kom ik nooit en nooit meer, is het eten mijn tijd en geld niet waard!
    Zal ook overal een slechte review schrijven, want een goede verdienen zij niet!

Makkelijk geld verdienen zo!