1. Nieuwe eigenaar. En als trouwe St. Tropez-gangers is het dan altijd even afwachten. Maar ... de kaart is ZEER positief veranderd. En dat hebben we al 3x aan den lijve mogen ondervinden. Deze keer heerlijke mosselen en een scholfilet verorberd. Top bediening. Betrokken. Vol aandacht & echt goed! (En wij zijn écht kritisch! - incl. horeca-verleden ;-) En op een of andere manier heerst er een nieuwe energie. 1 kritisch puntje; de eigenaar komt een beetje nors over. Snap niet waar dat aan ligt. Zijn vrouw echter is vrolijk, fijn en super gastvrij. Dus: kom op > die horeca pet ophouden en gaan met die banaan. En nieuwe eigenaar ... je hebt goud in handen, beetje socializen (ook met klanten die je niet kent) ... dat wordt nl. altijd gewaardeerd. ... vraag maar aan je vrouw ;-) Wat ons betreft: tot snel weer > echt fijn, deze transformatie 'light'.