Op dit adres zit nu: Brasserie De Hanze

1. Chikie86

Heerlijke wok/ bakplaat gerechten. Ook kant en klaar gerechten bij het buffet.
    En dan nog een heerlijk ijs/ toetjes/ fruit buffet.

Als je drinken besteld, komt het bijna altijd vrij snel. Ruime zaak, alleen vooraan klein. Het enige nadeel als het druk is, sta je bij de bakplaat te wachten en omdat het in een hoek zit bij het buffet, is dit wel vrij lastig. Omdat iedereen staat te wachten of aan het op scheppen is, of mensen die binnen komen. Iedereen in de kleine hoek…

Vers vlees en groente echt vers! Geen commentaar… alles snel bijgevuld altijd.

Vorige recensies van Chikie86

• Wokpalace Lovers

Heerlijk eten, je kan laten wokken of bakplaat (onze favoriet). En je hebt ook kant en klaar eten, friet, sate, babi pangang, rijst, noodles, enzovoorts. Wij vinden het toch wel het lekkerst om alles vers te laten bereiden.
    Helaas als ze vlees afbakken, leggen ze vlees en vis tegen elkaar aan!! Dit kan echt niet. Moet het iedere keer weer zeggen (ik lust geen vis). Bij andere wok-restaurants houden ze vis en vlees strikt gescheiden. Prijs ligt lager dan andere wok restaurants, maar wel kwalitatief erg goed.