1. "Ons all inclusive buffet bestaat uit warme en koude gerechten en is inclusief drinken. U kunt onbeperkt kiezen uit 50 soorten voor-, hoofd- en nagerechten, tapas en tevens kindvriendelijke gerechten. Daarnaast staat er een kok voor u klaar om het vlees, ter plekke, te grillen."

Dit is wat ze op de site zeggen....Wij zijn er geweest en waren de enige voor het buffet. Er waren drie bakken met fruit uit blik, een plaat met wat komkommer en tomaat, aardappelsalade en nog een soort salade. Warm zat er niet bij. Er waren twee kliekjes soep over waarschijnlijk van de lunch. Verder was een plaat carpaccio in dressing, het vlees wat niet rood maar grijs en de sla verlept. Daar waar je we ons vlees konden laten klaarmaken lagen een stuk of 10 hele kleine verkleurde bieflapjes, wat kippevlees, en een paar gamba's. Verder wat sneden groeten (champions, uien e.d.). De helft van de bakken stond leeg. Toen we er iets van zeiden, kregen we als antwoord dat we de enige waren voor het buffet en uiteindelijk kwamen ze met een schaaltje frietuurhapjes. Nagerecht lag niet bij het buffet en we konden na wel een tiramishu krijgen met ijs. We doen wel vaker een buffet maar zo slecht hebben we het nog nooit meegemaakt. Thuis hadden we nog beter gegeten.

Jammer voor de serveersters want die deden echt hun best. We hebben veel betaald voor iets wat bij een gewone pizzeria nog beter zou zijn. Bij een mederitaans buffet maak ik me een andere voorstelling.

• Eten & drinken 1
    • Sfeer 2
    • Service 2