Op dit adres zit nu: Izaya

1. Klein restaurant met pakweg 20 zitplaatsen. We waren de eersten en in totaal waren er 9 gasten op de avond. Er werden erg veel telefonische bestellingen gedaan en die leken steeds voor te gaan. Gevolg was dat onze dochter in een uur tijd 1 negiri en wat zeewier heeft gehad. Zwaaien hielp niet, de serveerster zag ons niet en begreep ons niet. Zeer rommelig doordat de bestellingen in het restaurant worden afgehaald, de koerier in en uit loopt en de vriendin van de serveerster maar wat staat te hangen en te kletsen met het personeel. Dit komt erg onprofessioneel over. De serveerster aangesproken op het lange wachten en die schiet direct in de verdediging. Dat we keurig op ons beurt moeten wachten omdat zij 4 tafeltjes moet bedienen. 4 Tafeltjes… pfff maar goed dat het niet helemaal vol zit, dan hadden we nog een tijd moeten wachten. Een half uur later komt de kok (waarschijnlijk de baas) bij ons uitleggen dat als je heel veel tegelijk besteld, het kan zijn dat je lang moet wachten. En dat we hadden moeten aangeven wat we als eerste wilde eten. En passant zegt hij dat de serveerster het niet goed heeft uitgelegd. En dat dit geen gewoon restaurant is maar dat je hier kunt genieten van de sushi. Ook de kok staat niet open voor kritiek, hetgeen jammer is.
    Over de sushi niets dan lof! De sushi is geweldig en dit maakte veel goed. In het laatste half uur ging het in een keer heel snel en was het allemaal geen probleem. Men is gewoon niet ingericht op de spits… wel erg jammer. De service aan het einde van de avond was meer dan goed toen bleek dat we enkele sushi mee mochten nemen. De serveerster is het gezicht van het restaurant, maar die leek niets te snappen van klantgerichtheid…