1. Teleurstellend!
    Buiten een bord op de stoep neer zetten dat ze een heerlijke mosselpan hebben. Je rijd voorbij en maakt hierop je keus om daar te gaan eten. Je besteld het en ze hebben het niet op voorraad. Hiervoor stopte ik, erg jammer!
    Vervolgens een varkenshaas en spareribs besteld. De varkenshaas was te droog en niet sappig, erg jammer. Ondanks de combinatie met een blauwe kaas top was! De spareribs waren ook veel te droog en ook deze was niet sappig. Het voorafje á € 4,50 (brood) waren 4 kleine stukjes, mag wel ietsjes meer zijn. We kregen zowel patat als aardappel in schil erbij. De patat smaakte naar "oud" vet en de nasmaak hiervan was minder plezant. De aardappel in schil was verrukkelijk!

Het interieur mag wel een likje verf gebruiken, vooral aan de bar. De bierkaart mag in mijn optiek uitgebreider. En de lelijke kunststof setjes welke buiten op het terras aan het water staan doen ernstige afbreuk aan het leuke totaal concept! Eeuwig zonde!!!

Vervolgens kaart je de dingen aan van het vlees en het bord op de stoep. Dit werd niet erg fijn ontvangen, jammer. Want doe er je voordeel mee en wees blij dat iemand iets aangeeft. Zo kun je jezelf verbeteren en zorgen dat ik een volgende keer nog een keer stop en het een kans geef. Met daarbij wel een goede recensie!

Als laatste liep ik na het eten even verder naar buiten. Daar gingen we bij bekende zitten. Daar zat een meneer met een gebroken voet. Iemand anders vroeg, was het lekker. Waarop ik mijn mening uitsprak. Dit werd verre van gewaardeerd en ik moest maar op pleuren en elders wat gaan eten als het me niet smaakte. Ik kreeg een grote mond en werd voor van alles uitgescholden en was een grote zeikerd! Fijn zulke klanten welke je de les lezen... Er zaten ook twee medewerksters bij, welke toen vrij waren. De twee medewerkers spraken deze meneer nergens op aan. HEEL BIJZONDER!!

Al met al, had ik mijn geld liever elders uitgegeven! En ik ga hier nooit meer heen!! Wat een zaak zeg...

1,5