1. Bij de vorige eigenaar (?) met dezelfde bedrijfsnaam kwamen wij regelmatig en was het altijd naar onze smaak.
    Nu deze eigenaar sinds vorig jaar hier de zaak runt, is het een puinhoop. Als voorbeeld: wij waren altijd gek op een loempia Wang Sheng. De vorige eigenaar maakte het altijd perfect. Wij hebben het nu 2x geprobeerd, maar de laatste keer heb ik letterlijk de helft weg gegooid. Het was echt niet te eten!! Sindsdien komen wij daar niet meer en wijken uit naar bijv. Lichtenvoorde, Wehl of Zeddam. Liever veel kilometers extra, dan die rommel van Wang Sheng (nu). Maar het blijkt al wel dat wij niet de enigen zijn. Sindsdien is het nooit meer druk (bij het afhalen). En ik kom er zeer regelmatig langs. Om maar niet eens te praten over binnen zitten. Heel erg jammer!

Wang Sheng: doe wat met (ook) deze op-/aanmerking!! Zo niet, lost het probleem zich zelf op en gaat dit bedrijfje failliet.

Helaas moet ik een 1 geven, liever een 0.

1. Het restaurant is inderdaad sinds eind 2015 <-> begin 2016 van eigenaar verwisseld vanwege het feit dat de originele eigenaar terminaal ziek is geworden. De vorige eigenaar heeft het restaurant met trots in midden jaren negentig opgericht met vrienden en kennissen. Erg jammer dat het zo bergafwaarts is gegaan met het restaurant.