1. Personeelsuitje gehad bij Het Schwarzwald.
    Activiteiten: erg duur en matige begeleiding.
    Eten: Zeer slecht. Schnitzel was als karton. Radler mocht niet in pijpjes geserveerd worden. De ene persoon kreeg het wel de ander niet. Wijn werd ook selectief geserveerd. De een beweerde dat het niet bij de prijs in zat terwijl de ander het gewoon serveerde.
    Bediening is slecht. De dames met name. Het is alsof je in een klas zit. Ze snauwen je af en doen alsof ze jou de les willen doen lezen. Als eigenaar had ik hier zeker wat mee gedaan. Ook wat het eten betreft. Rauw vlees aan stok. Saus moest om gevraagd worden. Al met al is het een aanfluiting geweest. Volgende keer kan men nog beter naar de McDonalds gaan om wat te eten.
    Erg jammer van het geld.
    Voor ons noooit meer Het Schwarzwald.

1. Beste Jan,

Bovenstaande lijkt ons erg sterk en vreemd dat u op de dag zelf geen melding hiervan maakt bij onze bedrijfs- of partijleider. Dit kwam ook in geen van de evaluaties naar voren. Radler is een speciaalbier en zit inderdaad niet bij een standaard drank arrangement. Dit is vooraf bekend. De huiswijnen zitten er wel bij in. Dit kan ook nooit onduidelijk zijn geweest en staat zwart op wit in uw reservering. We draaien 25 partijen per week met een zelfde crew een soortgelijke arrangementen.

Een vergelijking met de MC Donalds maken zegt mij voldoende over u. Ik ga op bovenstaande niet verder in. U mag mij natuurlijk altijd bellen op onze vaste nummer 0548-518505.

Met vriendelijke groet,

Martin Hoogland