1. Ik ben altijd fan geweest van de Burger King. Vond ze altijd beter dan de Mac. Echter vanavond (10-7) ben ik bij de Burger King aan de A4 tgv Schiphol geweest. Hier hebben ze echt alles weten te verpesten (behalve de mayonaise en de cola). Ik had een double whopper met kaas en 2 maal een friet besteld. Wat een smakeloze hap. Aan de hamburger zat totaal geen smaak, daarnaast leek het erop alsof de whopper al een tijdje had gelegen, want hij was lauw. Ook zat er nauwelijks saus op. Wat betreft de frieten heb ik nog nooit in mijn leven zulke slechte frieten gegeten. Slap, melig en lauw en nauwelijks gezouten. Het is dat ik haast had anders was alles terug gegaan, maar het is ook belachelijk dat er kennelijk geen kwaliteitscontrole plaats vindt en dat je dit je klanten durft te serveren. Voor mij geen Burger King meer.

2,6