in Sneek

Wereldse smaken - Ouderwets lekker

1. We waren er voor het eerst, Len begroette ons hartelijk en we mochten eerst buiten een drankje doen met lekker stokbrood, daarna werd het wat frisjes en gingen we binnen zitten direct bij de openslaande deuren. Bleef toch een lekker briesje binnenwaaien.
    Het eten was erg verrassend! We wisten eigenlijk niet wat we konden verwachten dus hebben we een proeverij gedaan van vlees, en ik zelf vegetarisch. Nou is de keuze uit vegetarisch bij de meeste restaurants erg beperkt, maar bij Stoof - heerlijk! Vindingrijk, verschillende smaken en erg lekker! Ook de vleesstoofpotjes lieten niet te wensen over, voor elke smaak wat. Wij genoten volop en rolden bijna de zaak uit, zo lekker was het. Ook de toetjes waren verrassend en lekker, mooi bedacht en mooi gepresenteerd.
    Als ik dan toch iets "negatiefs' zou moeten zeggen: de serveerster mag nog even naar de stoofpotjes kijken om uit haar hoofd te weten wat ze serveert, maar zelfs dit was niet erg storend.
    De sfeer zat er bij onze (en de damesbuurtafel) goed in. We hebben genoten. Bedankt voor het heerlijke eten Anita en Len! Wij komen zeker weer.

1. len
    Van restaurant

dank voor de mooie woorden

Het leren van alle stoofgerechten is idd voor het tijdelijke personeel vrij moeilijk. We hebben meer cdan 120 verschillende gerechten die niet allemaal even makkelijk te herkennen zijn en zeker het personeel wat hier nog niet zo lang werkt heeft hier af en toe moeite mee ( zeker als we weer nieuwe verzinnen' . Er word aan gewerkt om dit beter te krijgen