Op dit adres zit nu: Super Thai

1. Remco 136 punten

Is gesloten.

1. Beste Remco,

Dank voor jouw bericht. Ik heb het even nagekeken en zie inderdaad dat Chada Thai is gesloten. Ik heb dit dan ook aangepast in onze database.

De database-punten die je hiervoor krijgt, heb ik je reeds toegekend. Deze kun je zien als je inlogt met jouw account op Eet.nu.

Ik wens je nog een fijne avond toe en hoop je snel terug te zien op Eet.nu.

Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

Vorige recensies van Remco

• Het eten is goed de service is nul, zo kan ik onze ervaring met Chada Thai samenvatten. Een kwartier wachten op de menukaart, na vragen kregen we deze eindelijk. We waren met zijn drieën, waarvan twee personen een voorgerecht deelden. De andere persoon kreeg zijn voorgerecht niet, dus we moesten andermaal er om vragen, nogmaals een kwartier gewacht en toen kwam haar voorgerecht ook, op de vraag of ze het vergeten waren, werd er geantwoord dat het druk was in de keuken. Vreemd, wat het voorgerecht bestond uit loempia's die ook bij het voorgerecht van de andere twee personen zaten, dus waarom niet tegelijkertijd bakken? Er werd niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Het hoofdgerecht werd wel tegelijkertijd geserveerd, het eten was goed. Na het hoofdgerecht werden we andermaal aan ons lot overgelaten. Dus na een kwartier wachten, om te zien of ze ons nog wilden helpen aan een koffie of een dessert, maar bij de kassa afgerekend. Zonder fooi want dat had men zeker niet verdiend. Je krijgt bij Chada Thai niet echt het gevoel dat je welkom bent. Jammer, want het eten is best lekker, maar de service verpest veel.