1. We hebben met een gezelschap van 6 personen bij Leeuwenhart gegeten.

Het eerste wat ons opviel is dat het drinken echt opgedrongen werd, ondanks dat je glas nog half vol was. Er werd ons gevraagd of we stokbrood met kruidenboter vooral wilden, dit was prima. Hierbij had ik al het idee dat we vergeten waren, maar na een kwartier kwam het er toch aan. Dit had ons al aan het denken moeten zetten. We hebben namelijk een uur(!) op ons hoofdgerecht moeten wachten.

Toen alles op tafel was gezet misten we nog een hoofdgerecht. Zal zo wel komen. Na 5 minuten maar eens gevraagd waar dit bleef. En toen, tot mijn stomme verbazing, zag ik de jongen in de bediening in de spiegel een gezicht naar z'n collega trekken van, wat een zeikwijf! Het eten was niet slecht, maar ook niet geweldig. Hele slechte bediening, niet gemotiveerd, erg onverschillige uitkijk. We hebben maar geen dessert genomen, anders zaten we er nog langer.

Geen aanrader en we komen dan ook niet weer terug. Jammer, met goed personeel kan het een leuke zaak zijn.