1. Esther vd Berg

Van tevoren gevraagd of ze glutenvrij eten hebben. Ja hoor! Tot twee keer toe wordt er een bord geserveerd waarop naast glutenvrije pasta ook "normale" pasta ligt! Rest van het eten was ook ver beneden peil. Kalfsoester was taai en erg zout. Nadat ze het tweede keer "niet" glutenvrije pasta kwamen brengen, waren we er helemaal klaar mee. Gelijk de rekening gevraagd! Is alleen de pasta in mindering gebracht. Slechte service. De fles wijn heb ik maar meegenomen. Moesten we ruim 35 euro voor afrekenen. Mocht je coeliakie hebben, weet dan dat je daar niet moet eten.

1. Farinella
    Van restaurant

beste mevrouw

onze excuses voor het ongemak wij voelen ons heel rot voor uw dochter. wij weten dat wij onse best hebben gedaan met zowel het eten als met de service. wij zijn het daarom ook niet helemaal eens met uw recensie. met vriendelijke groet team farinella