Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Zeekant 103, 3151 HW, Hoek van Holland

Op dit adres zit nu: Beachclub IX

1. Een lief enthousiast meisje verwelkomde ons, en buiten zit je lekker, dat was het ook zo'n beetje kwa positief...
    1soorten gin bloot geserveerd met uitsluitend al reeds half gesmolten ijsklontjes.
    Er werd rap iets gezegd als "vanavond hebben we live cooking diner, met carpaccio vooraf en brood enzo". Dus wij dachten okeej leuk...
    Buiten op de bank brood en carpaccio, geen hoogvlieger maar de muziek was fijn en we zaten heerlijk in de avondzon.
    Na verloop van tijd naar binnen voor diner. Blijkt het gewoon een soort AC-buffet, dus bord pakken en bij de kok gaan staan...die maakte een paar dingetjes en vertelde dat we zo nog eens konden komen.
    Het voor je neus klaargemaakte was vers, de rest was uitgesproken erg!! In rechaud's o.a. ; bremzoute patat, melkaardappelkledder als gratin, penne met carbonarablubber erbovenop, in de saladebar in een schaal een restje gemengde sla en ook nog onsmakelijk/verkleurd/beginrot (dat wat ik uitsorteer en weggooi).

Meisje zag (meteen al) dat we niet blij waren met het gebeuren en vertelde tóen pas dat er ook a la carte gegeten kon worden...maar dat dit hun concept was...en het speet haar dat ze niet duidelijk geweest was.

De rest van het gebeuren maar helemaal niet geprobeerd en de rekening gevraagd. Die kwam, en wel gewoon stomweg het vólle buffetbedrag. Samen 3 gamba's, 4 octopusringen, stukje zalm, wat grillgroentjes, voor 48€uros.

2,2