1. Conny 398 punten

Pathé diner gehad bij proeverij de Bank. Het meisje wat ons bediende was echt aardig en correct. Een ober waar ik een drankje bij bestelde was me vergeten. Ik ben niet iemand die dan een half uur ga zitten wachten, wat andere klanten dus wel deden en ben even naar binnen gegaan of de bestelling was doorgekomen... niet dus. De carpaccio was lekker, de biefstuk niet echt. Ik had medium gevraagd en deze was te ver doorgebakken en smaakte een beetje naar lever. Dan zat er een groene smurrie (pesto) op de biefstuk, die echt niet vond passen bij een biefstuk, verder allerlei als chips gebakken dunne schijfjes groente bovenop. De echte groentjes lagen onder de bief. Ik denk dat ze te veel koken op tv kijken, alleen bakken ze er niet zo veel van. De slagroom bij het ijs en de koffie is erg dun en luchtig. Uit een spuitbus komt nog betere slagroom. Bij de dame blanche zat een koude chocolade saus. Voor een drankje en een borrelhapje wel gezellig. Uit eten raad ik af.