1. ZESJE! Meer kan ik er niet van maken. Ik heb er inmiddels meerdere malen ontbijt gehad en meerdere malen een avondmaal. Ontbijt, gebakken eitje uit een literpak, blijkbaar bestaan er kartonnen pakken met daarin ei en stoffen om het houdbaar te houden. Smakeloos gebakken eitje cq roerei. Avondeten een duur stukje vlees van 26 euro, klein maar goed te eten en ontzettend weinig groente (er bestaat zoiets als 200 gram groente per dag... hier staat de teller nog niet op 20 gram). Kortom, ontbijt is niveau fabrieks kantine (snel, veel, smaakloos), diner is redelijk maar je moet geen grote eter zijn en vooral niet van groentes houden...

1. Geachte heer Donkers,

Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw ervaringen. Uiteraard vinden wij het erg jammer om te lezen dat u niet bij elk bezoek aan ons restaurant tevreden was. Ons gebakken eitje komt van verse (losse) eieren en maken wij op aanvraag ter plekke klaar in onze open keuken en hoort zeker niet uit een literpak te komen. Bij het diner mogen al onze gasten gebruik maken van een uitgebreide saladebar als aanvulling op onze gerechten, misschien dat hierbij wat onduidelijkheid is ontstaan? Hopelijk kunt u ons op deze punten nog van meer informatie voorzien zodat wij deze verschillende zaken kunnen evalueren en verbeteren. Wij hopen graag een aanvullende reactie van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
    Team Vlonders