1. Verschrikkelijk! Moesten continu wenken voor service. Alleen de eigenaresse (?) was goed betrokken maar het personeel, incl manager, was er absoluut niet bij vandaag.
    2 voorgerechten besteld waarvan de ene pas een half uur, na navraag, na de andere werd geleverd. Nou ja, neergesmeten met een onoprecht excuus van de manager.
    Het hoofdgerecht kwam heel snel daarna. De uiensoep was verschrikkelijk zout, alsof ze willen dat je de bar leeg drinkt.
    Besloten geen nagerecht te nemen, de service is te slecht dus we vroegen om de rekening.
    10 minuten later wilde dezelfde jongeman ons de dessertkaart aan te bieden of koffie/thee als nagerecht. Hij was schijnbaar alweer vergeten de rekening te brengen.
    Dit was dus absoluut niet fooiwaardig en dat vond de dame bij het afrekenen blijkbaar niet zo fijn want toen ik er geen fooi bij gaf, werd ze chagrijnig.
    We zijn maar een ijsje bij Febo gaan halen. Betere service, betere kwaliteit en betere prijs

2,8

1. Beste Joyce, wij vinden het ontzettend vervelend dat uw bezoek aan restaurant Clooney is tegen gevallen. Wij nemen dit uiterst serieus en willen graag telefonisch contact met u opnemen. Kunt u uw telefoonnummer mailen naar sales@bighoreca.nl? Met vriendelijke groet, Romy Zwinkels BIG horeca hoofdkantoor