1. Wat een verschrikking... 3 pizza's afgehaald. De ontvangst was er eigenlijk niet. Vanuit de keuken was ruziënd personeel te horen. We werden nog net niet weggekeken toen bekend was dat wij kwamen afhalen.

Twee ongeïnteresseerde, jonge meiden achter de bar, die kennelijk nog nooit van hygiëne hadden gehoord. Tijdens het (lange) wachten aan de bar, zag ik dat zij een lichtbruin aangekoekt schuursponsje gebruikten om glazen te wassen om deze vervolgens af te spoelen in een bakje zonder stromend water. De afwasmiddelresten blijven dus gewoon aan het glas zitten!

Dan de pizza's: alledrie gortdroog. De tomatenpuree was in het deeg gebrand en de overige ingrediënten waren ook drooggebakken. De smaak werd overheerst door de pittigheid, terwijl ik juist een pizza zònder pepertjes had besteld.

De prijs is belachelijk hoog voor een afhaalpizza van deze kwaliteit. Bij de pizzeria bij mij in de buurt heb ik 2 pizza's die wel lekker zijn voor de prijs van 1 ranzige pizza van Da Mario.