Op dit adres zit nu: COEN

1. Rik Winkens

Restaurant is open tot 23 uur. Toen mijn vriendin en ik om 21 uur binnen kwamen en eten bestelden was het personeel er duidelijk niet blij mee. Na het verorberen van onze maaltijd kwam zelfs de chef ons hoogstpersoonlijk aan tafel vertellen dat hij was geschrokken dat wij nog 'zo laat' waren gekomen en hoe vervelend hij het had gevonden om nog zo laat voor ons te moeten koken. Erg welkom hebben wij ons dus niet gevoeld en zal een tweede bezoek uitblijven.

1. Ron Heesbeen
    Van restaurant

Beste Rik,

Ik vind het nogmaals heel vervelend dat jullie je niet welkom hebben gevoeld.

Echter als je een recensie schrijft moet je wel de waarheid schrijven. Jullie kwamen om 21.35 uur binnen. k zat toen buiten met een aantal gasten. Ik ben om 22.20 naar beneden gekomen en zag dat jullie tafel leeg was ik heb jullie toen gevraagd of jullie al gegeten hadde, , want ik zou het heel vervelend hebben gevonden als jullie nog niets hadden gehad. Jullie hadden het eten toen al op. Waarom zou ik jullie vragen of jullie iets te eten hebben gehad al ik het zelf bereid zou hebben.
    Bovendien vind ik het nooit vervelend om voor gasten koken hier leef ik immers van.