1. EMC Stöver

Voor het eerst onbeperkt tapas gegeten en dat was eens en nooit meer. Tussen ieder gerechtje moest je meer dan een half uur wachten. Verder had ik over het eerste gerecht een klacht. Dat werd afgedaan met een, ja dat hoort niet en alleen van de serveerster kreeg ik een oprechte excuses, maar verder niets. Met het afrekenen hadden ze ook een grote fout gemaakt en hadden ze losse gerechtjes op de rekening gezet, waardoor de rekening 24 euro hoger uitviel dan hoorde. Mijn man had het niet in de gaten, want door de slechte verlichting kon hij niet zien wat hij moest betalen. Maar buiten bekeek ik de rekening en ben er direct mee terug gegaan. Weer kon er amper een sorry vanaf. Erg jammer en een gemiste kans. Een drankje van het huis had me hier toch wel op zijn plaats geleken. Nee, wij komen daar niet meer terug.

4,3