1. een heel ontevreden klant

Gelukkig een site ontdekt waar je Su Sardu mag beoordelen! Een paar weken geleden heb ik daar gegeten. Varkenshaas met pepersaus. Kom vaak en graag in Italiaanse restaurants, dus dacht ik, laat ik het hier ook eens proberen. Nou dat heb ik geweten...!

De saus smaakte muf, alsof een paar peperkorrels gewoon niet goed meer waren. Bediening erbij geroepen, die onmiddellijk de gastvrouw waarschuwde! Of ik wel eens vaker pepersaus geproefd had! En of ik wel eens vaker in een Italiaans restaurant gegeten had! Een dergelijke reactie had ik niet verwacht van iemand die de tent runt.

Ik dacht altijd dat de klant koning is, maar dit schijnt in deze tent niet het geval te zijn! Na enige discussie over de varkenshaas kon ik een nieuwe krijgen, maar dan zonder saus. Binnen 4 minuten had ik een nieuwe varkenshaas op mn bord liggen... Nu lijkt me dat redelijk snel om een varkenshaas te bakken, maar goed, snijden die hap! Wat denk je? Gortdroog en loeiheet! Waarschijnlijk alleen maar een rondje magnetron gehad en hoppa.... op het bord ermee. En dan de reactie bij het afrekenen.... Niet één woord meer over het voorval! Geen excuus, helemaal niks.

Tja..... het kan je misschien ook te goed gaan in de horeca. Maar voor mij staat 1 ding vast: Hier kom ik nooit weer!