1. Afgelopen week hier heerlijk gegeten! Wij waren met zijn vieren plus 2 kinderen en bij ingang hartelijk begroet en onze jassen aangenomen. Leuke ronde tafel met veel licht was voor de kinderen ook wel leuk. Wij kozen voor de 3 gangen diner (25,95) en mochten zelf iets uitzoeken van de kaart, alles was mogelijk zonder extra kosten.

Wij kozen allen voor de Peking eend flensjes als voorgerecht wat erg lekker was!! Voor onze neus werd het opgerold met warme zachte flensjes met bovenop eend, komkommer en prei(?) Hoofdgerecht was ook uitmuntend; Thaise runderhaas, Tipan Lams, Eend Kantonees en Garnalen zoetzuur. Kinderen aten met ons mee en kregen uitgelegd hoe stokjes werkte, heel leuk. Zelf van alles beetje geproefd en het was allen erg goed.

Verder mochten we zelf alles van de dessertkaart uitzoeken. We namen allen French coffee en achteraf nog lekkere Lychee likeur, bijzonder lekker. De kinderen genoten van de kinderhoek dus iedereen tevreden. Vriendelijke jonge man die met de kinderen speelde en met ons gezellig praatje ging maakte.