1. M.J.A. de Bruijn

Op 7 augustus 2010 hier gegeten. Onze groep voelde al nattigheid toen er werd verteld dat de zaak dicht zou gaan i.v.m. vakantie en de gerechten daarom tegen gereduceerd tarief werden aangeboden. Vier personen uit de groep die de runderhaas hadden besteld waren eensluidend in hun oordeel: nimmer zo slechte runderhaas gegeten - smaakloos, slecht gebakken en met saus overgoten om een en ander te maskeren. Het deed me denken aan die ene keer dat ik runderhaas in een supermarkt had gekocht. Ook eens en nooit weer.

Bediening vriendelijk, gastvrouw tevens ongemakkelijk door kritiek, echter rest jonge personeel niet in contact met gastvrouw en chef want er werd drie keer gevraagd of het had gesmaakt.

Chef niet aan de tafel gezien om zelf te informeren en uitleg te geven. Onprofessioneel. Vervanging aangeboden gekregen, echter tafelgenotes waren over andere gerechten ook niet echt enthousiast, dus vriendelijk geweigerd. Zou het nu werkelijk zo zijn dat we "left overs" hebben gekregen?