1. De Griekse salade bleek nagenoeg smakeloos te zijn. Bleek tevens gegarneerd met kleine koemelk kaasblokjes en herkenbaar vanuit de voordelige supermarkt. De bestelde kalfslever bleek varkenslever te zijn. Nog vervelender was dat de lever half rauw bleek. De frites leken te kort gefrituurd, de gebakken aardappels bleken slechte aardappels tussen te zitten. De lof met ham inclusief smakeloze kaas uit de oven smaakte waterig en was evenzeer kansloos. Wat betreft de niet bestelde varkens lever stelde men voor deze nog een verder kansloze afstraffing te geven door na te verhitten in de oven, echter daar bedankte ik feestelijk voor. Om het niet al te moeilijk te maken vroeg ik maar een schnitzel en kreeg ik tot mijn verbazing idem garnituur erbij geserveerd die afgevoerd was bij de mislukte lever. Was zo sprakeloos dat ik vergat mijn nog bebloede mes in te leveren. Kaarslicht zag men niet zitten aangezien het buiten nog te licht was, ten minste zo gaf de bediening aan. Kortom de fabrieksmayonaise en zoals gebruikelijk tegenwoordig in een vingerhoedje leek mij nog het meest aan de veilige kant. Een mooie, overigens schone zaak maar bleek de kwaliteit en de ambiance ver te zoeken. Aangezien het mijn vrouw' s verjaardag betrof hebben wij de benodigde diplomatie maar in acht genomen maar voelden wij ons behoorlijk gepakt.