1. Chrisanita

Zeer slecht gegeten. Drinken kwam vrij snel, daarna 20 minuten gewacht op de kaart. Een broodje vooraf en meteen hoofdmenu besteld. Na bijna drie kwartier gewacht te hebben kwam de serveerster dat binnen tien minuten het eten kwam...uiteindelijk werd dit na nog eens 20 minuten op tafel gezet, met excuses en met de mededeling dat het bonnetje kwijt was. Inmiddels wat te drinken gekregen van het huis.
    Het bourgondisch pannetje was het niet helemaal, kwestie van smaak. De groente erbij was koud, de pizza taai en de saté waterig. Bij betalen dit aangegeven. Op de vraag waarom we dit niet eerder hebben gezegd hebben we aangegeven dat wij na ruim een uur wachten geen zin meer hadden om dit terug te sturen en opnieuw te moeten wachten. Het was de moeite van het wachten totaal niet waard.
    Prijs van met name het Bourgondisch pannetje stond niet in verhouding tot de kwaliteit. De opmerking dat we in een mooie gemeente zijn op een gezellige locatie hebben we maar geen antwoord meer gegeven. Dit restaurant slaan wij over een volgende keer!

1,2