1. Met SD met 6 personen gaan steengrillen. Bij aankomst was het stokbrood met kruidenboter al op. Moesten vragen om bij te vullen. Na 1ste rondje vlees (6 soorten waarvan 1 melig gehakt en frikandel) op de erg zwartaangekoekte grill was ook het vlees op. Duurde zeker een half uur voor dit weer bijgevuld werd. Het zat ook helemaal vol met gasten maar juist dan moeten ze het bijhouden. Friet was zeker lekker maar ook dat duurde even. Bij het afruimen van de borden nog een lepel vol saus op mijn blouse gekregen en alleen ja...sorry...
    Nee de service is ver te zoeken. Prijs/kwaliteit verhouding met de SD bon was niet slecht te noemen maar terugkomen doe ik hier niet.
    Voor dat zelfde geld zit je lekker thuis compleet verzorgd door je slager of bijv. a-z en dan heb je ook geen afwas of iets.

5,5